Brev:
Mad til en dreng på 10 mdr.
3. maj 2018
Alder:
10 mdr.
Mad til en dreng på 10 mdr.
Hej Helen.
Det er lidt tid siden jeg har skrevet til dig, men nu har jeg atter et spørgsmål. Jeg har været rigtig glad for dine råd før, så jeg håber du kan hjælpe igen 😊
Vores dreng på 10 mdr er i en alder lige nu, hvor han ikke gider at blive madet, men han er rigtig dygtig til at spise med fingrene, så det er egentligt okay. Jeg mangler dog et alternativ til morgenmad til ham, da nægter grød. Han får ind i mellem bananpandekager (banan, æg, havregryn) og det fungerer godt, men er det for usundt? Og mætter det nok? Jeg er også i tvivl om han må få æg hver dag?. Fx. Bananpandekager til morgenmad og æggemuffins med grøntsager til frokost,
Håber du kan hjælpe 😊
Med venlig hilsen
H.l.R